11 بهترین آب غلتک 2021 برای همه بودجه

[ad_1]

در گذشته ، سالن های ورزشی مجدداً بازگشایی شده اند – و هنگامی که محدودیت های بیشتری برای قفل شدن ویروس Coronavirus کاهش یابد ، کلاس ها نیز از 17 مه شروع می شوند. ما در مورد شما چیزی نمی دانیم ، اما نمی توانیم صبر کن برای برگشتن به یک دوچرخه در حال چرخش ، آهنگ های مورد علاقه خود را منفجر کنید و عرق کنید.

بدون شک ماهها در حصر بودن است و بدون شک بر تناسب اندام ما تأثیر گذاشته است. خواه در یافتن انگیزه برای تمرین تلاش کرده باشید ، فضا کم داشته باشید و یا هر تمرین داخل سالن را فایده ای تجربه نکرده اید ، به احتمال زیاد اهداف تمرین شما تغییر کرده است. اما یک منطقه که ما هنوز مشتاقانه می خواهیم مراحل آن را انجام دهیم ، هسته اصلی ماست و در تلاش برای آموزش عضلات شکم و احساس قدرت و مناسب تر ، ما به دنبال افراد معتمد هستیم از اسکوتر.

GLAMOR با دو طرفدار تناسب اندام گفتگو کرده است تا بفهمد دقیقاً چگونه از آنها استفاده کنید ، به دنبال چه چیزهایی باشید و چه نتایجی می توانید کسب کنید.

بهترین سالن های ورزشی لندن: از لوکس و منحصر به فرد تا پیشنهادات فقط 24 ساعته فقط برای اعضا

غلتک ab چه کاری انجام می دهد؟ آیا غلتک های AB خوب هستند؟

لوسی کوآن ، مربی اصلی در Third Space ، یکی از بهترین سالن های ورزشی در لندن ، توضیح می دهد که یک غلتک / چرخدار ab شکم شکم را انجام می دهد ، که او به عنوان یکی از بهترین تمرینات ثبات هسته ای شما می توانید انجام دهید.

اگر هسته ای قوی تر و بدون دسترسی به وزنه های سنگین می خواهید ، آن غلتک آب را گردگیری کنید. گسترش شکم یک روش عالی برای آموزش هسته شما در زمینه ضد گسترش است (که به معنی تقویت ستون فقرات پایین است) ، که به نظر من مهمترین نوع آموزش اصلی است ، مخصوصاً برای کسانی که تمام روز را پشت میز کار یا خانه می گذرانند. . این پاسخ ساده برای اکثر قریب به اتفاق مشتری های من است که با کمردرد به من مراجعه می کنند ، “توضیح داد ، و اضافه کرد ،” چه بیشتر ، حرکت در صورت انجام صحیح ، تقریباً تمام هسته شما را شامل می شود ، از جمله مورب ، گلوت ، و شکم در یک رول. “برای ما به نظر می رسد بدون ذهنیت است ، در اینجا این است که هنگام خرید یکی از آنها باید جستجو کنیم.

چه چیزی باعث غلتک آب خوب می شود؟

Cowan توصیه می کند قبل از جدا شدن از کارت اعتباری خود ، چند عامل را در نظر بگیرید. از همه مهمتر ، گرفتن دستگیره. “اکثر غلتک های AB از دسته های کف استفاده می کنند تا چیزی نرم تر و راحت تر برای گرفتن آن ارائه دهند. به دنبال دسته هایی با بافت یا کانتور باشید که بتوانند به طور طبیعی آن را بگیرند و وقتی عرق می کنند چیزی برای آن دردناک است. ”

11 بهترین دمبل برای استفاده در منزل برای تن دادن ، تقویت عضلات و بهبود آمادگی جسمانی

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید ضخامت چرخ است ، اگر مبتدی هستید ، Cowan پیشنهاد می کند یک غلتک ab با چرخ ضخیم تر انتخاب کنید که در هنگام تمرکز بر انجام صحیح عملکرد ، پایدارتر خواهد بود.

برخی از غلتک ها دارای دو یا حتی سه چرخ هستند که باعث می شود آنها برای افرادی که تازه به این ورزش می روند پایدارتر باشد. بهترین غلتک های چند چرخ را می توان تقسیم کرد ، به این معنی که شما می توانید با پیشرفت و افزایش سطح مقاومت ، ثبات را تنظیم کنید. ”

چند بار باید از غلتک ab استفاده کنید؟

سارا کیسی ، مربی F45 Highgate ، متخصص در تمرینات با شدت بالا ، توصیه می کند که 8 تا 12 تکرار را سه بار انجام دهید ، بین هر مجموعه 30-45 ثانیه استراحت کنید.

“من توصیه می کنم این را دو تا سه بار در هفته به تمرینات خود اضافه کنید. با این حال ، این فقط یک تنوع است ، برای دستیابی به نتایج مطلوب ، من توصیه می کنم انواع تمرینات مختلف شکم و همچنین انجام حرکات ترکیبی مانند اسکات ، ددلیفت ، کشش و فشار روی نیمکت را انجام دهم. ”

بهترین اسلحه های ماساژ با توجه به ویراستاران دردناک و وسواس فیتنس برای هر بودجه

شروع کار آسان است ، فقط به شرطی که مراقب باشید. “اگر شما در استفاده از غلتک ab تازه کار هستید ، می تواند کاملاً دلهره آور باشد – کاشت کف کف مورد نظر شما نیست! برای شروع ، کمی فاصله خود را از یک دیوار قرار دهید و غلتک را به داخل دیوار بچرخانید و سپس به تدریج زانوها را بیشتر و بیشتر دور کنید تا بتوانید بدون کمک حرکت را انجام دهید. “

علاقه مند به داشتن محتوای تناسب اندام بیشتر هستید؟ این راه را برای بهترین هدفون های در حال اجرا بروید ، اینجا برای بهترین غلتک های فوم برای بهبود سرعت در بین تمرینات و در اینجا بهترین اسلحه های ماساژ برای هر بودجه.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>