Edging تکنیک خودارضایی است که برای خواب و روحیه بهتر تلاش می کند

[ad_1]

اعتراف به خودارضایی کاملاً شرم آور نیست. در واقع ، طبق نظرسنجی اخیر که GLAMOR انجام داده است ، 91٪ از خوانندگان ما در هنر خودارضایی مشارکت دارند ، در حالی که 36٪ از شما 2-5 بار در هفته این کار را انجام می دهید. که یک تاریخ کاملاً منظم با اسباب بازی های جنسی مورد علاقه شماست. که 67٪ شما می گویید از آن استفاده می کنید.

همانطور که این آمارها گواهی می دهند ، خودارضایی دیگر یک راز جنسی ناموزون نیست ، بلکه بخشی حیاتی از سلامتی جسمی و روانی شماست ، به همین دلیل است که مردم برای یک روند جدید استمنا wild وحشی می شوند. وارد کنید: لبه.

“لبه” شامل ایجاد آمادگی برای آمدن و سپس استراحت قبل از شروع دوباره است. در حقیقت ، متخصصان رابطه جنسی در Pulse and Cocktails معتقدند که هنر لبه دارایی دارای فواید سلامتی زیادی است ، از جمله بهبود خواب ، ترشح هورمون های خوب ، افزایش بهره وری و افزایش میل جنسی.

لبه بخشی از روند جدید “خودآگاه ذهن” است. به گفته بیلی کوینلان ، بنیانگذار Ferly ، خودارضایی آگاهانه “روشی عاطفی برای کشف لذت شماست ، در بدن خود قرار می گیرید و برای چند دقیقه سعادتمندانه از ذهن خود فرار می کنید”.

ما از شما در مورد استمنا پرسیدیم ، و در اینجا همه چیزهای جذابی است که ما فهمیدیم …

همانطور که همه می دانند ، ذهن آگاهی عملی است که باید آگاه و آگاه شود ، در لحظه حضور داشته باشد تا اینکه حواس پرت شود ، بنابراین اساساً این یک ذهنیت را یک قدم جلوتر می برد. “اگر به روشی که از خود لذت می بریم استفاده شود ، می تواند به ما کمک کند تا از یک جلسه سریع فراتر برویم و به ارتباط بسیار عمیق تری با خود برسیم که در نهایت منجر به لذت بیشتر ، درک بیشتر از بدن ما و راهی دوست داشتنی برای آرامش می شود.” در واقع ، این مراقبت از خود واقعی است که همه ما نیاز داریم تا در این دیوانگی ها کمی سالم باقی بمانیم.

بنابراین چگونه می توانید لبه زدن را در خانه تمرین کنید؟ در اینجا 5 مرحله ساده آورده شده است …

فشار را به اوج لذت برسانید

به جای اینکه در داشتن یک ارگاسم زمین لرزه مطمئن شوید ، سعی کنید تا آنجا که ممکن است وقت خود را صرف شناختن بدن و آنچه واقعاً به آن پاسخ می دهید ، کنید. حتی می توانید مواردی مانند “لبه” را امتحان کنید ، جایی که خودتان را جمع می کنید تا بیایید و سپس قبل از شروع دوباره استراحت کنید.

برای خودتان رمانتیک باشید
وقت گذاشتن برای تمرکز روی خود برای ذهن ، جسم و روح شما مهم است. به جای اینکه هر زمان فرصتی پیدا کردید ، سریع بخورید ، یک زمان خاص را در دفتر خاطرات خود برای مدت زمان تنهایی مسدود کنید و برای محیط اطراف خود تلاش کنید. هر آنچه باعث ایجاد انرژی منفی در اطراف شما می شود را بهم ریخته و شاید مقداری شمع نیز روشن کنید و یا موسیقی بگذارید تا روحیه شما را بدتر کند.

این بار پورنو را از دست بدهید
هنگامی که صحبت از هوشیاری می شود ، می خواهید آنچه را که واقعاً به شما پاسخ می دهیم را یاد بگیرید نه اینکه فقط در مورد پورنو پیش فرض بگذارید. ذهن شما ابزاری بسیار قدرتمند است – از آن برای خیال پردازی استفاده کنید ، به این فکر کنید که چگونه خودتان را راه بیندازید و اینکه چه چیزی واقعاً شما را روشن می کند.

کمی آن را مخلوط کنید
اگر در مورد خودارضایی یک روال معمول دارید ، ممکن است ایده خوبی باشد که چیزها را با هم مخلوط کنید. تنوع درست در مرکز آنچه علاقه و آگاهی ما را حفظ می کند مهم است و توجه به این تنوع مهم است – سعی کنید چیزهای جدیدی را در زمان تنهایی خود قرار دهید (مانند اسباب بازی ها ، موقعیت ها و حتی دمای اتاق) مانند استفاده از نفس ، صدا ، لمس ، و حرکت برای تغییر آن گاه به گاه.

صبر یک فضیلت است
مانند سایر اقدامات ذهن آگاهی ، این کار در ابتدا می تواند سخت باشد ، اما فقط با خود صبور باشید. ممکن است غرق در افکار ، حواس پرتی ها و مقاومت ها باشید. فقط مطمئن شوید که از آن آگاهی دارید ، در جلسه خود تأمل کنید و به تمرین و خودتان برگردید.

سخنگوی Pulse and Cocktails اظهار داشت:

“داشتن هوشیاری هنگام داشتن وقت کافی تنها راهی عالی برای حضور در لحظه و شناخت واقعی بدن و برقراری ارتباط با آنچه واقعاً شما را روشن می کند است. تحقیقات بسیار عمیقی انجام شده است تا بتواند از چگونگی خارق العاده بودن خودارضایی برای سلامتی و تندرستی فرد پشتیبانی کند. مراقبت از خود بسیار مهم است ، و لذت بردن از خود راهی خارق العاده برای از بین بردن بخار و فراموش کردن هرگونه استرس یا نگرانی است … بعلاوه ، این دارای برخی از مزایای سلامتی نیز می باشد ، از جمله بهبود خواب ، ترشح هورمون های خوب ، افزایش بهره وری ، کاهش درد دوره ، و حتی افزایش میل جنسی ، بنابراین هیچ بحثی با آن وجود ندارد “.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>