Elleme AW21: نام تجاری لوازم جانبی مورد علاقه جیجی و بلا حدید لباس را راه اندازی می کند

[ad_1]

از سال 2015 به عنوان برچسب لوازم جانبی ، برند مد Elleme در پاریس شش سال گذشته را صرف لذت بردن از موفقیت حاصل از تبدیل شدن به یک احساس فرقه تقریباً فوری کرده است.

یک ضربه بزرگ در میان ویراستاران مد و تأثیرگذاران به طور یکسان ، کیف های “Dimple” ، “Dumpling” و “Vague” نام تجاری ، به ویژه ، می تواند خوراک Instagram را برای هر کس که حتی از راه دور علاقه مند به مد است تزئین کند. خواه انگشت خود را مستقیماً روی نبض این صنعت قرار داده باشید یا صرفاً جایی در این نزدیکی هست ، این احتمال وجود دارد که چندین نفر از افرادی که دنبال آنها می روید ، شما را با دنیای Elleme آشنا کنند ، خواه در آن زمان متوجه آن شده باشید یا نه.

به لطف افرادی مانند جیگی و بلا حدید ، بیانسه و هایلی بیبر ، این به هیچ وجه یک موفقیت صرفاً اروپایی نبوده است.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

اگرچه این قطعات ممکن است در پاریس و دست ساز در ایتالیا طراحی شده باشند ، اما در سطح بین المللی طنین انداز شده و به بازوها و پاهای برخی از تأثیرگذارترین مدل ها و افراد مشهور جهان راه یافته اند.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

پس از ده فصل موفقیت به عنوان یک برچسب لوازم جانبی ، Elleme اولین مجموعه آماده لباس خود را ارائه می دهد و خوشحال می شود که ما با زیبایی شیک ، بلند ، پوشیدنی این برند روبرو شده ایم – و بدون شک جذابیت آنها را برای یک مصرف کننده حتی گسترده تر گسترش می دهد.

بهترین ایده های سبک طراحی تأثیرگذار برای هر کسی که موفق به جمع آوری قطعه ای از مجموعه فروش Simone Rocha x H&M شود

انتخاب قطعاتی که مسلماً یکنواخت هستند بیشتر نفیس از ارائه لوازم جانبی فرقه ، این مجموعه ای از طرح های جذاب رشته های کششی ، بلیزهای شانه تیز ، آستین های حجیم ، لباس های بافتنی و کاملاً صریح لباس های حماسی است.


در وسط یک پالت رنگی از تن های خاکی که گفته می شود تحت تأثیر حومه انگلیس قرار گرفته اند ، لهجه هایی از زردهای لیمویی و پرتقال های تند وجود دارد که برای بلند کردن و نقطه گذاری مجموعه مفید هستند.

مدیر خلاق برند ، جینگ جینگ فن توضیح داد: “AW21 در اواسط اولین قفل تصور شد”.


“ما وقت کافی در دست داشتیم تا یک قدم به عقب برگردیم و به آنچه در زندگی مهم است فکر کنیم. با انتخاب خانواده ها و افراد برای ترک طبیعت واقعی ، زندگی خود را در یک شهر بزرگ ترک می کنند و به حومه شهر می روند.”


“این مجموعه الهام گرفته شده است تا برای یک پیاده روی آسان در جنگل ، کوهستان و یا به سادگی توسط خانه کشور شما جلوه ای کامل ایجاد کند. ظرافت گاه به گاه جوهره اولین مجموعه آماده لباس ما است.”

همه قطعات برای خرید آنلاین از طریق elleme.com در دسترس خواهند بود و از 400 تا 1500 یورو (حدود 350 تا 1300 £) محدوده دارند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>