Fenty Hair: تاریخ انتشار و جزئیات خط مراقبت از موی ریحانا

[ad_1]

ریحانا یکی از مشهورترین موزیسین های زن است ، او دارای امپراتوری زیبایی و مراقبت از پوست چند میلیون پوندی است و حتی انگشت خود را در دنیای مد فرو می برد. اما اشتباه می کنید که فکر می کنید سکاندار زیبایی ، بازیگر و نیکوکار در حال آرام گرفتن است.

ریحانا ، که ثابت کرده از سلطه نزدیک جهان راضی نیست ، که ثابت کرده می تواند با خطوط نامی خود هر رنگ پوست و هر فرم بدن را برآورده کند ، اولین تلاش خود را برای مراقبت از مو انجام می دهد.

شرکت ریحانا ، Roraj Trade LLC ، فقط اسناد درخواست علامت تجاری را برای “Fenty Hair” ثبت کرده است و ما نمی توانیم خونین منتظر بمانیم.

طبق اسناد قانونی ثبت شده در 3 مارس ، خط Fenty Hair می تواند شامل شامپو ، حالت دهنده مو ، صاف و موج دار ، و همچنین محصولات سفید کننده و رنگی ، و حتی براق کننده مو باشد. عمده.

قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید ، به نظر می رسد روزهای ابتدایی حرکت تجاری جدید ریحانا است. به نظر می رسد که این اتفاق می افتد اما ما نمی دانیم چه زمانی یا کجا می توانیم دست به آن بزنیم.

چگونه ریحانا در حالی که از همه قوانین مد سرپیچی می کرد ، به نماد سبک نهایی تبدیل شد

در حالی که می نشینیم و آرزو می کنیم موهای حماسی با مجوز از Rihanna ارائه شود ، ارزش بررسی مجموعه جدید Savage x Fenty Spring او را دارد که هنوز هم برای پراهمیت بودن پرچم دارد و از زمان برخورد به قفسه های سه سال پیش بارها به فروش رسیده است. ریحانا به معنای واقعی کلمه تمام بدن ها را اراده کرده است – همانطور که مدل های مبارزات انتخاباتی او گواهی می دهند. محدوده در اندازه های 32A تا 42DD و XS تا 3X موجود است به علاوه این در طیف قیمتی مقرون به صرفه در انواع رنگهای زنده اسید وجود دارد.

ریحانا در اینجا با پیراهن لباس زیر جدید و اثاثیه خود ، قهرمان هر بدن لعنتی شده است

این افت در حالی صورت می گیرد که LVMH درهای بازوی مد لوکس فنتی را بست. یکی از بحث های بسته شدن فنتی این است که مخاطب اصلی او در نهایت خریدار لوکس نیست. آریتا موجی بورگ ، 41 ساله ، مشاور خلاق ، می گوید: “من معتقدم که لباس ها به اندازه زیبایی و لباس زیر زنانه عمل نکرده اند ، اما این ممکن است به این دلیل باشد که مخاطبان فعلی / اصلی ریحانا هزاران سال است / ژنرال Z بلک ، زن و مرد.” رئیس سابق روابط عمومی و بازاریابی River Island بود و مجموعه Rihanna x River Island 13 را هدایت می کرد. “با این وجود خانه مد Fenty فقط کمتر از دو سال است که افتتاح شده است و زمانی که شما کاری متفاوت از قانون انجام می دهید برای ایجاد افراد زیر زمان می برد.”

آنچه را که به مد Fenty از دست داده ایم ، در Fenty Hair به دست خواهیم آورد.

با شنیدن اطلاعات بیشتر ، شما را به روز خواهیم کرد.

اگر ریحانا خودش نتواند یک برچسب مد لوکس را در سال 2021 نگه دارد ، پس چه کسی می تواند؟

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>