H&M X Lee: 17 قطعه برای خرید از مجموعه جین پایدار حماسی

[ad_1]

گرچه ممکن است در مورد مجموعه همکاری های H&M – و مورد انتظار خیلی زیاد – با سیمونه روچا ، طراح هفته مد لندن ، چیزهای زیادی شنیده باشید ، اما ممکن است هنوز در مورد راه اندازی یک حماسه حماسه دیگر با خرده فروش افسانه ای خیابان های برتر در این فصل اطلاع نداشته باشید.

در واقع ، لیست خرید خود را آماده کنید زیرا این هفته در حال کاهش است.

با استفاده از احساس نوستالژی بی پایان جهان و اشتیاق به گرایش های گذشته بدون شک در تلاش برای یافتن نوعی احساس آرامش عاطفی ، H&M با مارک برجسته جین دهه 90 لی ، همکاری کرده است.


برخلاف مجموعه زیبا و ظریف و دوستانه فرار از سیمون روچا ، این مجموعه ای از کالاهای اصلی مدرسه قدیمی است که برای مشتری معاصر دوباره تصور شده است.

H&M با تاسیس در سال 1889 و معرفی اولین شلوار جین فشرده زیپ جهان در دهه 1920 ، به سختی می تواند یک برچسب جین برجسته تر را برای همکاری با آنچه که قرار است یک مجموعه بسیار بلند پروازانه باشد ، پیدا کند.


با پایداری در هسته اصلی هر قطعه ، این مجموعه دارای اولین شلوار جین پنبه ای 100 rec بازیافتی H&M است که به طور چشمگیری از 80٪ پسماند پس از صنعتی و 20٪ پسماند پس از مصرف ساخته شده است. اگر جین خود را می دانید ، می دانید که این یک معامله بزرگ است.

این ماده اصلی کمد در حال کشتن کره زمین است و احتمالاً شما هم اکنون آنها را پوشیده اید

این جین فاقد پنبه است – به جای آن از الیاف تجدیدپذیر ساخته شده توسط بشر و رنگ های صرفه جویی در مصرف آب ساخته شده است – اما نوآوری آگاهانه به همین جا ختم نمی شود ، با تکه های پشتی غیر چرمی ساخته شده از کاغذ چوب پنبه و جاکرون و قطعات پیراهن پنبه ای بازیافت شده قطعات جفت و اطمینان از اینکه # پیاده روهای کامل یک گزینه مناسب در این مجموعه هستند.


برای اولین بار ، H&M داده های ارزیابی چرخه زندگی (LCA) را در hm.com به اشتراک می گذارد که نشان دهنده تأثیر آب ، C02 و انرژی هر لباس جین از مواد اولیه برای پایان استفاده و اطمینان از شفافیت کامل است.

با توجه به یک برچسب بزرگ که این چالش را بر عهده دارد ، این همان چیزی است که برای یک برند 100٪ پایدار است

جون لومان ، طراح H&M ، گفت: “ما فقط دوست داشتیم با لی کار کنیم تا تغییر ایجاد کنیم” ، تغییری در لباس های جین پایدارتر و دایره ای.

“ما به تمام جزئیات نگاه کردیم و یکدیگر را به طرز مثبتی به چالش کشیدیم. همچنین کار با طرحهای نمادین لی و دادن کمی از عطر و طعم آنها برای دوستداران جین H&M در سراسر جهان بسیار شگفت آور است.”


کریس والدک ، رئیس برند جهانی EVP ، لی ، گفت: “لی افتخار دارد که برای ادامه تلاش های ما برای تولید جین بهتر با H&M همکاری می کند.”

“نام تجاری ما بیش از 130 سال پیش با در نظر گرفتن نوآوری تاسیس شد و امروز ما از پیوستن به H&M برای پیشبرد جین به آینده ای پایدار خوشحال هستیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>