Standing and Toning Is the Genius New Wellness Hack

[ad_1]

کار دوشنبه تا جمعه ، ساعت 9 تا 5 ، می تواند زمان کمی برای استراحت و آرامش باقی بگذارد و ورزش اغلب آخرین چیزی است که ذهن شما را به خود مشغول می کند. شخص دیگری ترجیح می دهد در استراحت ناهار خود را با یک فنجان چای و سری Netflix روی مبل بنشیند؟ یکسان.

به کار در خانه ، با میزهای مناسب برای استفاده و صندلی های بدون پشتیبانی ، اضافه کنید و من مطمئن هستم که شما می توانید موافق باشید که پشت شما مانند گذشته احساس خوبی ندارد.

نشستن زیاد می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. کلینیک مایو گزارش داد که “تجزیه و تحلیل 13 مطالعه در مورد زمان نشستن و میزان فعالیت نشان داد که کسانی که بیش از هشت ساعت در روز می نشینند و هیچگونه فعالیت بدنی ندارند ، مانند مرگ ناشی از چاقی و سیگار خطر مرگ دارند. ” Eek

نکات تخصصی دویدن را که باید بخوانید: از داشتن انگیزه تا انتخاب لباس و مربی مناسب

به همین دلیل همه ما در مورد تمرینات و حرکاتی ساده و م weثر هستیم که می توانیم برای تقویت سلامتی خود در خانه انجام دهیم. معرفی حالت ایستاده و تنظیم کننده ، روند جدید سلامتی که باید درباره آن بدانید. زوئی لو پورپوری ، مربی در دالتون وونگ ، آموزش 22 ، می گوید: “ایستادن و تنظیم صدا یک روش عالی برای تمرین به ویژه برای افرادی است که تمام روز در محل کار خود پشت میز می نشینند.” “تمرینات ایستاده به وضعیت کمک می کنند. همچنین اگر از بالا و پایین رفتن از زمین مشکل دارید ، شاید اگر دچار کمر یا زانو هستید ، یک روش عالی برای تمرین است. “

ما عادت کرده ایم که مردم به ما می گویند هر نیم ساعت برخیز و برخیزیم ، اما در واقعیت ، این می تواند مانع از بهره وری ما در محل کار شود ، و میزهای ایستاده ای که روزگاری محبوب شدند ، به نظر نمی رسد جذابیتی داشته باشند! ایستادن و تنظیم صدا پاسخگوی همه مشکلات ما است ، و زوئی می افزاید: “تمرینات ایستاده معمولاً بیشتر مجسمه سازی می کنند زیرا شما در حال کار بر خلاف جاذبه هستید.” فروخته شد!

راهنمای ایستادن و تنظیم صدا

DEADLIFT: پاها و کمر را کار می کند

نکته مبتدیان: حرکت را بدون هیچ وزنه ای تمرین کنید تا فرم شما کامل شود. فرم خوب کلیدی است

نوک Zoe: “اطمینان حاصل کنید که از لگن لولا می خورید و در زانوها خمیدگی جزئی وجود دارد ، وزنه را نزدیک به جلوی پاها می دوزید ، قفسه سینه بالا است و گلوتها را در قسمت بالا فشار می دهید.”

SQUATS: چهار ، گلوت و همسترینگ را کار می کند

نکته مبتدیان: با نصف تکرار شروع کنید (خیلی کم نیست) و در تکرارهای کامل پیشرفت کنید

نوک Zoe: “همه چیز را به جلو ردیابی کنید ، نگذارید زانوها به سمت داخل بکشد ، قفسه سینه بالا است ، لگن را به عقب فشار دهید ، گلوتها را در بالای اسکات خود فشار دهید.”

از وزن گرفته تا دوچرخه در حال چرخش ، در اینجا بهترین تجهیزات بدنسازی در خانه وجود دارد تا بتوانید از اتاق نشیمن خود ورزش کنید

مطبوعات BICEP CURL: دو سر بازو و شانه ها را کار می کند
نکته مبتدیان: با وزنه های کمتری از آنچه فکر می کنید شروع کنید ، این عضلات به راحتی خسته می شوند

نوک Zoe: “آرنج را به حالت حلقه دو سر نگه دارید ، کف دست ها را بچرخانید و مستقیماً بالای سرشانه فشار دهید و هنگام پایین آمدن کنترل کنید ، هسته را همیشه درگیر نگه دارید.”

LUNGE HAMMER CURL: یک حرکت کامل بدن با ترکیب بالاتنه و پایین تنه

نکته مبتدیان: هنگام ریه ، یک قدم بزرگ به جلو بردارید تا زانوی جلوی پا از انگشتان پا فراتر نرود تا از آسیب دیدگی جلوگیری کنید

نوک Zoe: ”هنگامی که به جلو حرکت می کنید ، مطمئن شوید که زانوها و پاهای شما مستقیماً رو به روی شما قرار گرفته اند ، هر دو پا در زاویه راست قرار گرفته و زانو به زمین نزدیک شده است. در حلقه چکشی خود اطمینان حاصل کنید که کف دست ها در تمام مدت رو به هم هستند. “

چه زمانی سالن های ورزشی دوباره بازگشایی می شوند و شکل آنها چگونه است؟

به روش های مختلفی می توان حالت ایستادن و تقویت صدا را در روز خود قرار داد. شما ممکن است تصمیم بگیرید که همه تمرینات را در یک روز با مقادیر کم انجام دهید ، یا روی یکی از آنها تمرکز کنید و آن را در طول روز تکرار کنید. مانند سایر برنامه های ورزشی ، اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی خواب ، غذا و آب می خورید تا تمام انرژی مورد نیاز شما را تأمین کند. اگر ورزش یا نگرانی یا نگرانی خاصی در مورد رژیم غذایی دارید ، حتما با پزشک عمومی خود تماس بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>