Unilever تعهد زیبایی مثبت را به قهرمانان ایده آل زیبایی فراگیر اعلام می کند

[ad_1]

تا به حال در راهروی موی سوپرمارکت ایستاده اید و متوجه برچسب موی طبیعی یا پوست روی بسته بندی شده اید و بلافاصله از کار خود کنار گذاشته اید؟ یا از خود پرسیده اند ، “به هر حال طبیعی چیست؟” این حس محرومیت برای بسیاری درست است و چرا وقتی همه موجودات منحصر به فردی هستیم ، جعبه تیک “عادی” را در آن قرار می دهیم؟

در یک نظرسنجی که توسط یونیلور انجام شد ، هشت از هر ده جوان 18-35 ساله نشان داد که استفاده از “نرمال” روی بسته بندی تأثیر منفی دارد ، با 64٪ معتقدند که فشار صنعت زیبایی برای نگاه کردن به یک روش خاص ، به ایده آل های زیبایی باریک کمک می کند. و بیایید صادق باشیم ، این برعکس این است که چرا بسیاری از ما زیبایی را ، نه فقط به عنوان یک کمک بینایی ، بلکه به عنوان یک عمل خودمراقبتی با قدرت ایجاد احساس خوب در پوست خود ، ارزیابی می کنیم.

در تعهد به چالش کشیدن ایده آل های کلیشه ای زیبایی و حمایت از چشم انداز فراگیر و متنوع زیبایی ، Unilever ، شرکت مادر در پشت مارک هایی مانند Tresemmé ، Dove ، Simple و Vaseline و محصولاتش توسط یک میلیارد نفر در جهان استفاده می شود ، اعلام کرد جدید است جاه طلبی زیبایی مثبت.

این نمایش گربه ، گرامی داشت تنوع بدن ، به شدت استانداردهای زیبایی غیر واقعی جامعه را به چالش می کشد

اقدامات شامل حذف کلمه “عادی” بر روی تمام بسته بندی ها تا مارس 2022 ، بازسازی برچسب های محصول برای رفع نیازها و نگرانی های خاص زیبایی است. به علاوه تعهدات برای بررسی توسعه ، طراحی و فرمولاسیون محصول برای رفع طیف وسیع تری از نیازهای زیبایی ؛ نوآوری در بسته بندی مثبت سیاره که از پلاستیک کمتر ، بهتر یا بدون استفاده استفاده می کند. و در تلاش برای حمایت از ممنوعیت جهانی آزمایش حیوانات برای مواد آرایشی تا سال 2023 هستند. آنها در حال حاضر 23 مارک تجاری تایید شده از PETA دارند و برای صدور گواهینامه بیشتر تلاش می کنند.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

آنها همچنین متعهد شده اند که در تبلیغات برند خود شکل ، اندازه ، نسبت یا رنگ پوست فرد را به صورت دیجیتالی تغییر ندهند. برای افزایش تصویر افراد از گروه های مختلف که کمتر نمایند. همچنین در تلاش برای کمک به پایان دادن به تبعیض زیبایی از طریق آموزش و بودجه. به عنوان مثال راه اندازی صندوق CROWN انگلستان توسط داو ، برای مقابله با تبعیض مو ، تهیه کمک های مالی به سازمان های مردمی به رهبری سیاه پوستان و پروژه هایی که برای از بین بردن موانع زنان و دختران سیاه پوست کار می کند.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

با 52٪ از پاسخ دهندگان به نظرسنجی اذعان داشتند که اکنون به موضع یک مارک در مورد مسائل اجتماعی قبل از خرید نگاه می کنند ، این به وضوح یک حرکت استراتژیک تجاری است و برخی ممکن است کمی عقب بیفتند ، اما این حرکتی است که ما به طور مثبت استقبال می کنیم.

و از آنجا که ما خودمان نمی توانستیم بهتر بیان کنیم ، آخرین کلمه را به سارا دگنان کامبو ، رئیس مرکز بین المللی تحقیقات در مورد زنان می دهیم ، که می گوید ، “هر روز ، پیام هایی را در مورد چگونگی جا افتادن می بینیم و می شنویم. ، چگونه می توان در تعاریف بسیار محدود از آنچه “طبیعی” است گنجانده شد. برای حمایت از عدالت ، ما باید این “هنجارها” محدود کننده را به چالش بکشیم و جوامع و جوامعی را ایجاد کنیم که تنوع را جشن بگیرند – و ویژگی ها و ایده های منحصر به فرد هر شخص را. زیبایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما مشتاقانه منتظر هستیم که یونیلور این تعهدات را پیش ببرد و خود را به استانداردهای بالایی که پیش از خود تعیین کرده اند ، حفظ کنیم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>