Whering App: رویای ‘کمد لباس مجازی’ Clueless ما فقط یک واقعیت شد

[ad_1]

اگر ایده ورود مجدد به جامعه بعد از یک سال گذراندن در کفش های ورزشی و ژاکت کش باف پشمی قهوه شما را بیش از اندکی ترس از مد پر کرده است ، بگذارید ما به شما اطمینان دهیم که شما کاملا تنها نیستید.

اما اگر واکنش سریع و تند و سریع زانوی شما این است که رپرتوار خود را دوباره پر کنید و برخی از قطعات مهم جدیدی را که احساسات اولیه شما را تحریک می کنند ذخیره کنید ، ممکن است ما نیز به شما یادآوری کنیم که این ذهنیت چقدر آسیب زننده است. نه تنها به محیط زیست بلکه به دنبال شما نیز.

در عوض ، عاقلانه است که به دنبال روش هایی برای تقویت مجدد پیشنهاد فعلی خود باشید. ساده تر از کار گفتن ، ما می دانیم ، تاکنون.

شاید 25 سال از آن زمان گذشته باشد بدون سرنخ آیکون سبک بلامنازع شر هوروویتز ما را با ایده یک کمد لباس مجازی آشنا کرد – در آن کامپیوتر حماسی دهه 90 که با یک بنر وحشیانه “MIS-MATCH” برای نشان دادن لباس بد ظاهر می شود – اما اگر بگوییم دروغ می گوییم از آن زمان رویای آن را ندیده ام.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

سرانجام ساختن رویاهایمان ، برنامه ای جدید نفس گیر اینجاست تا کمد لباس های ما را دیجیتالی کند و # آموزش یک # پیاده رو را به روشی بسیار آسان تر ، سرگرم کننده تر و پایدارتر تبدیل کند.

در پشت کمد لباس شما برای آن دامنی که نیستید دیگر هیچ حرفی نخواهید زد کاملاً مطمئناً هنوز صاحب هستید ، دیگر از موارد فراموش شده غفلت نخواهید شد و دیگر قطعه هایی که کاملاً نیازی به آنها ندارید پراکنده نخواهید شد.


پس از بارگیری برنامه و گرفتن عکس از کمد لباس برای بارگذاری به صورت عمده ، فناوری Whering سپس به صورت خودکار پس زمینه تصویر را برداشته و مواردی را ایجاد می کند که تصاویر مناسب خرید آنلاین را ایجاد می کنند. سپس می توانید از این تصاویر برای ایجاد لباس خود استفاده کنید ، یا از عملکرد “Dress Me” برنامه استفاده کنید که به الگوریتم Whering امکان پیشنهاد ایده های لباس را می دهد.

همچنین بر اساس ظاهری که برنامه اکنون می داند شما را دوست دارید ، همچنین پیشنهادهای یک ظاهر طراحی شده نیز دریافت خواهید کرد ، اما همچنین توصیه های شخصی شده محصول که قطعاتی را که قبلاً مالکیت خود را دارید تکمیل می کنند ، به نوبه خود با کمبود استراتژیک کمدهای کمد لباس را کاهش می دهند در حالی که به کاهش عادت خرید غیرضروری ، بی ثبات کمک می کنند.

ما با بنیانگذار – و بانك سابق – Bianca Rangecroft كه این برنامه را در اوایل سال جاری راه اندازی كرد (با بیش از 10 بار بارگیری در هفته اول) راه اندازی شد تا اطلاعات بیشتری در مورد این برنامه بدست آوریم كه تمام رویاهای Cher Horrowitz ما را به واقعیت تبدیل می كند …


چه عاملی باعث شد تا دنیای بانکداری را به خاطر مد ترک کنید؟

من کاملاً دوست داشتم در بخش مدیریت مصرف کننده و سرمایه گذاری در گلدمن ساکس کار کنم – و هنوز هم نمونه کارهای خودم را مدیریت می کنم – اما Whering را در ژوئن سال 2020 تاسیس کردم به دلیل تمایل عمیق به دموکراتیک کردن فضای شخصی سازی سبک. من احساس کردم که ما اساساً باید نحوه تعامل با لباس خود را تغییر دهیم و فرهنگ پرتاب را از بین ببریم ، و فکر کردم که زمان مناسب برای زنده کردن شر هورویتز کاملا مناسب است. بی سر و صدا برنامه کمد لباس

برای من سیستم خراب بود. چرخه معیوب عدم توانایی دیدن آنچه که متعلق به شماست ، خرید غیرضروری (هرگز کاملاً صحیح نیست) و عدم الهام گرفتن از روند یک ظاهر طراحی ، فقط یک معنی داشت. ما مجبور شدیم آن را دیجیتالی کنیم و از قدرت یادگیری ماشین برای شخصی سازی بیش از حد تجربه مد خود استفاده کنیم.

من فقط می خواستم در بهبود دسترسی به محصولاتی که به ما کمک می کند از آنچه که داریم استفاده کنیم – فضایی که می توانید کمد خود را برای شما (و کره زمین) کار کند ، اما همچنین به افزایش شفافیت در زنجیره تأمین خرده فروشی کمک می کنم. بینش کلی برای خرده فروشان برای درک چگونگی تعامل کاربران با لباس هایشان کلیدی است).

روز جهانی زمین است و به همین دلیل شما * باید * به مد پایدار توجه کنید

آیا شما همیشه به طور پایدار هوشیار بوده اید یا این تحقق ناگهانی بحرانی است که ما در آن شما را به راه اندازی Whering ترغیب کرده است؟

من قطعاً در سفر هستم اما طی سالهای مختلف درگیر ابتکارات مختلف بوده ام. ایجاد اولین کمیته محیط زیست در Barclays Wealth ، کار با سازمانهایی مانند Traid برای هدایت محتوای آموزشی در اطراف مصرف برای کمیته زنان گلدمن ساکس ، پیوستن به هکاتون هایی مانند UNLEASH و غیره

من Whering را برای بهبود منافقین در سبک زندگی مثل خودم ، زنان هزاره ای که هیجان زده اند مالکیت مصرف مد و نوع لباس خود را پس می گیرند ، ایجاد کردم ، اما قطعاً این یک روند بود.

تعجب آورترین یا تکان دهنده ترین چیزهایی که در سفر Whering تاکنون آموخته اید کدامند؟

از بین بردن عادت ها دشوار است – شما به یک محصول واقعاً تجربی و یک مأموریت واقعاً قوی برای جلب توجه مردم به پرش روی پارادایم ها و تغییر آنها نیاز دارید. همچنین ، هوشمندانه کار کردن بزرگترین مهارتی است که می توانید کسب کنید. من فکر می کردم شما مجبورید همیشه چیزهای جدیدی یاد بگیرید – در واقع با یک شرکت تازه تأسیس باید به صرفه ترین روش برای انجام کارها را پیدا کنید (بنابراین دانستن آنچه نمی دانید شاید با ارزش ترین تحقق من باشد بنیانگذار مراحل اولیه).

چرا اکنون ، بیش از هر زمان دیگر ، باید هفته انقلاب مد را تصدیق و شرکت کنیم

فکر می کنید ناپایدارترین عادت های نسل ما در مورد مد چیست؟

دور نگه داشتن ذهن خود از امور بزرگترین چالشی است که با آن روبرو هستیم. از دیدگاه مد ، مدل ریشه دار “خرید ، استفاده ، دفع” به این معنی است که ما از سنین جوانی مقدمه این هستیم که دائما به دنبال اندورفین های مرتبط با رفع تازگی – یعنی یک خرید باشیم. اما ما وظیفه داریم با آگاهی بیشتر الگوهای خرید را اتخاذ کنیم و یاد بگیریم که اگر می خواهیم جلوی مصرف بیش از حد را بگیریم از لباس خود مراقبت کنیم و با آنها به عنوان دوستان خوبی رفتار کنیم.

به همین دلیل مأموریت ما برای گسترش چرخه حیات قطعات ما بسیار مهم است – و به همین دلیل دموکراتیزه کردن سبک شخصی آینده است – بنابراین ما می توانیم معضل “من چیزی ندارم که بپوشم” را به پایان برسانیم که بسیار جهانی است.

چگونه می توانید برنامه را طی پنج سال آینده تکامل دهید؟

ستاره شمال ما این است که راه را برای ایجاد نسل جدیدی از گنجه ها ایجاد کند و بستری را برای مصرف کنندگان آگاه ایجاد کند تا بتوانند از هزینه های خود برای همیشه استفاده کنند و از آنچه در اختیار دارند بیشترین استفاده را ببرند.

ما به دنبال گسترش بازار مردان نیز هستیم و اگرچه جهانی هستیم اما برنامه های بزرگی برای گسترش ایالات متحده در نظر گرفته ایم و قصد داریم از فناوری اندازه گذاری ، آواتارهای شخصی ، ویژگی های اجتماعی (فروش ، اجاره ، تعویض) و بازی های مد در این برنامه ، و همچنین ادغام آینه های هوشمند به کمد بازی فیزیکی ما.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

به افتخار و حمایت از هفته انقلاب مد و روز زمین وهرینگ تجربه ای همهجانبه و پاپ آپ را با محوریت تأثیرات زیست محیطی مد و اینکه چگونه ظهور مد دیجیتال ثابت می کند خود یک راه حل پایدار است ، ایجاد کرده است.

جزئیات پاپ آپ:
روز زمین – 22 آوریل
10 صبح – 6 عصر
58 خیابان آکسفورد ، فیتزرویا ، لندن ، W1D 1BH

5 بهترین خدمات اجاره مد برای پایدارتر و ارزانتر خرید طراح * و *

برای کسب اطلاعات بیشتر از Charlie Teather ، سردبیر مد Glamour UK ، وی را در Instagramcharlieteather دنبال کنید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>